نور

نور
اخبار روز رو اینجا ببینید

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 19398
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

کارشناس ستاد هدایت عملیات بحران دانشکده علوم پزشکی نیشابور از جان ‌سپردن یک خانواده چهار نفری در یک سانحه تصادف به‌دلیل خواب‌آلودگی راننده خبر داد.
آفتاب: کارشناس ستاد هدایت عملیات بحران دانشکده علوم پزشکی نیشابور از جان ‌سپردن یک خانواده چهار نفری در یک سانحه تصادف به‌دلیل خواب‌آلودگی راننده خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، مصطفی افشار در این باره افزود: آمبولانس‌های پایگاه و هلال‌احمر حسن‌آباد صبح امروز در پی واژگونی یک دستگاه پراید در کیلومتر 20 جاده نیشابور - سبزوار به محل اعزام شدند که هنگام رسیدن آمبولانس‌ها، سه عضو این خانواده در دم جان سپرده بودند.
 
وی خاطرنشان کرد: کودک 14 ماهه این خانواده که وضعیت وخیمی داشت توسط پرسنل اورژانس 115 به بیمارستان 22 بهمن نیشابور منتقل شد اما تلاش یک ساعته برای زنده‌ماندن این طفل موثر نبود و وی فوت کرد.
 
کارشناس ستاد هدایت عملیات بحران دانشکده علوم پزشکی نیشابور بیشترین آمار تصادفات رانندگی در فروردین ماه امسال را بر اثر خواب‌آلودگی و خستگی رانندگان عنوان کرد.
 
افشار به رانندگان توصیه‌کرد که به ازای هر یک ساعت و نیم رانندگی 15 دقیقه استراحت داشته باشند تا شاهد بروز چنین تصادفاتی نباشیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:, توسط ایمان
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :